Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Irène et Karine au pays des Kiwis - Karine and Irène in Kiwiland
23 février 2006

Primul mesaj

Auckland, 23 februarie 2006

Eu, Irène, merg la scoala de aproape trei saptamâni. Invat engleza si franceza. Astazi am avut engleza si ieri am avut franceza. Cand am venit acasa, m-am uitat cu Niels si Karine la Harry Potter I. De dimineata mi-am uitat sacul de scoala in autobuz si mama cu Karine au mers la depou sa il caute.

Eu, Karine, nu vreau sa merg la kita (gradinita). Pentru 4 zile voi merge la scoala. Imi e dor de Josi, meine liebling. Acuma plang pentru vreau sa merg acuma la Josi. Imi place de Opa lui Josi, Dieter. Astazi, pentru ca am fost cuminte (un pic) am primit chewing gum de la papa. Irène si cu mine am sarit azi pe trampolina de öa Mamie. Am tras-o pe Iréne de par si Irène m-a muscat. Irène nu m-a ascultat.

Publicité
Publicité
Commentaires
Irène et Karine au pays des Kiwis - Karine and Irène in Kiwiland
Publicité
Publicité